Accessoires Bikinisonline.eu  thumbnail

Accessoires Bikinisonline.eu

Published Jan 27, 25
2 min read
[=headercontent] Rode Bikini Bikinisonline.eu [/headercontent]

De controle over de markpositie is uiteraard laag. marie verhulst bikini bikinisonline.eu. RationalisatieNa het ontwikkelen van een merkenportfolio komt het eropaan deze in balans te houden en onderling op elkaar af te stemmen - Witte bikini kopen bikinisonline.eu - roze bikini bikinisonline.eu - bikini top bikinisonline.eu. Als in een portefeuille heel veel gerenommeerde merken zitten dan is de expertise ook gericht op het onderhouden daarvan en kost het relatief veel moeite prijsvechters te onderhouden



Een nadeel van te veel rationalisatie is dat leemtes in de markt nu gemakkelijk ingenomen kunnen worden door kleine, flexibele bedrijven. Tops. Bohemian Slippers bikinisonline.eu. Succesvolle merken gaan niet alleen de grenzen over om daar de markt te verkennen, tegenwoordig gebeurt het ook uit concurrentieoverwegingen. taylor swift bikini bikinisonline.eu. lotte kopecky bikini. Men bestrijdt een concurrerend merk expres op de thuismarkt en hoopt daarmee zijn positie in andere landen te verbeteren

Men probeert het de concurrent op de eigen thuismarkt met fighter brands zo moeilijk mogelijk te maken, zodat zijn handen daar gebonden worden (Tunieken bikinisonline.eu). Dit heet het ‘taking the foreign groud’ principe (hunkemoller bikini bikinisonline.eu). Maar naast strategische doelen blijven financiële doelen bij het betreden van de buitenlandse markt natuurlijk ook van betekenis. julie van den steen bikini. Een belangrijke kwestie is verder of in een internationale merkenstrategie gestreefd moet worden naar standaardisatie of juist naar adaptatie



Bij de eerste wordt veel rekening gehouden met de lokale omstandigheden, waarbij vragen als welke afwijkingen kunnen we accepteren, voorop staan, bij een convergerend proces van standaardisatie wordt bewust naar een mondiaal product toegewerkt - menstruatie bikini - bikini femme bikinisonline.eu - bikini rood. Divergerende standaardisatie is goedkoper en vaak ook succesvoller (Rode Bikini koopjes bikinisonline.eu). Hoever standaardisatie moet gaan is afhankelijk van een aantal factoren



Het merkimago is in het ene veel sterker dan in het andere, et cetera - thong bikini. Dat kan vaak leiden tot parallelimport. brooke monk bikini. Aard van het product. Industriële producten zijn makkelijker te standaardiseren dan consumptiegoederen - hunkemöller bikini. Dat geldt al helemaal voor diensten (bikini femme). Omgevingsfactoren spelen verder ook een rol. Hoe is het klimaat en hoe zit het met de voorraadbronnen? Ook politieke en sociaal-economische verschillen kunnen een rol spelen

Navigation

Home

Latest Posts

Tuinaanleg - Een Tuin Voor Kinderen Creëren

Published Jan 28, 25
10 min read

Tuinhuizen Kopen

Published Jan 28, 25
9 min read

Tuinaanleg

Published Jan 28, 25
10 min read